Шубка для їжачка

Прийшов одного разу їжак до кравця  і сказав: «Поший мені шубку». І кравець, що й казати, молодець, взявся до діла і робота закипіла. Строчить шубку шов за швом. Ось, нарешті, все готово, тут їжак приходить знову:

-         Що це ти мені зробив? Я такої не просив. Я не білка й не лисиця. Ні, ця шуба не годиться! Я таку й не буду мірять, чорну ший, а краще сіру.

І пішов. Що ж, кравець працює знову. Постарався на цей раз, шуба вийшла просто клас! Та знов сердиться їжак, щось і тут йому не так:

-         Іншу шубу ший і квит. Повернуся я в обід.

Взявся знову до роботи. Тут малеча за столом теж нітрохи не дрімає і кравцеві помагає.

Тут уже їжак з’явився, шубу він обдивився, одягнув… Так вона йому сподобалася:

-         Дякую вам, любі друзі! Дуже гарна шуба ця! – та й подався до лісу від кравця.






Аплікація