Результати моніторингу якості освіти

Результати моніторингового обстеження сформованості компетентностей дітей

У закладі дошкільної освіти №36 «Чебурашка» проводиться внутрішній моніторинг рівня розвитку дітей дошкільного віку та порівняльний аналіз їхніх досягнень за навчальний рік. Аналіз результатів індивідуального розвитку дитини є невід’ємною частиною освітнього процесу.

 В вересні 2020 року проводилося діагностування рівня розвитку психічних процесів дітей: сприймання, уваги, пам’яті, мислення та розвитку мовлення. Аналіз результатів визначення рівня розвитку психічних процесів дає вихователю можливість для підбору шляхів та засобів організації пізнавальної діяльності дошкільників. Контрольне оцінювання ключових компетентностей дітей, визначених Державним стандартом, проводилося у квітні-травні 2021 року згідно Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти (напрям  «Здобувачі дошкільної освіти»), дає можливість оцінити якість освітньої діяльності та якість освіти.

Моніторинг ключових компетентностей дітей старших груп показав, що в основному діти підготовлені до навчання у школі.

Результати оцінювання досягнень дітей раннього, молодшого та середнього дошкільного віку за освітніми лініями свідчать про позитивну динаміку в загальному розвитку, в оволодінні основних компетентностей, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти.

Результати діагностування узагальнені в діаграмах, зроблені відповідні висновки та рекомендації до кожної з них.


В травні обстежено 29 дітей раннього віку

Виявлено:   високого рівня   1 дитина – 3,5%; 

                    достатнього рівня  10 дітей – 35%; 

                    середнього рівня  14 дітей – 51%; 

                    низького рівня  3 дитини – 10,5%.

 

Дошкільний вік

Рівень розвитку психічних процесів дітей 4р.ж. вересень 2020р.

Рівень сформованості ключових компетентностей дітей 6 р.ж. вересень 2020р.

Рівень сформованості природничо-екологічної компетентності дітей 4р.ж., 5р.ж, 6р.ж. травень 2021р.

 

Рівень сформованості мовленнєвої компетентності дітей 4р.ж.,5р.ж., 6р.ж. травень 2021р.

 

Обстежено 116 дітей дошкільного віку

Виявлено:  високого рівня   25 дітей – 21.5%; 

                    достатнього рівня  40 дітей – 34.5%;

середнього рівня  45 дітей – 39%; 

                    низького рівня  6 дітей – 5%.



Немає коментарів:

Дописати коментар