Патріотичне виховання — планомірна виховна діяльність, спрямована на
формування у вихованців почуття патріотизму до батьківщини. Таке виховання
включає розвиток любові до батьківщини, національної самосвідомості й гідності;
дбайливе ставлення до рідної мови, культури, традицій; відповідальність за
природу рідної країни; потребу зробити свій внесок у долю батьківщини.
Тому, згідно річного плану закладу дошкільної освіти №
36 “Чебурашка”
28 лютого 2018р. пройшло засідання
педагогічної ради на тему
Метою
громадянського виховання є формування у молодого покоління високої
патріотичної свідомості, почуття любові до України, пошани до видатних
вітчизняних історичних діячів, готовність до виконання громадянських і конституційних
обов'язків.
Вправа «Асоціативний ряд»
Інформація "Актуальність патріотичного виховання дітей дошкільного
віку" Вихователь Кара Н.М.
Ерудит – лото «Козацькому
роду нема переводу»
Вправа «Мудра торбинка – для вихователів родзинка»
Інформація "Завдання та принципи громадянського виховання."
Вихователь Самойленко С.П.
Вправа «Закінчи речення» (інтерактивна вправа «Мікрофон»)
«Формуємо патріотизм у дітей через ставлення до…»
Доповідь "Формування національної та громадянської свідомості особистості"
Вихователь-методист
Козирєва Наталія Василівна
Вправа «Патріотами зростаємо»
Які особисті якості та риси характеру притаманні
свідомому громадянину і патріоту?
Обмін досвідом «Роль народних традицій і обрядів у формуванні громадянської позиції дошкільників» Вихователь Дорошенко Н.М.
Інтелектуальна
розминка «Кольорові стрічки до українського віночка»
|
Вправа «Сплетемо віночки з художнього
слова»
«Робота з батьками з питань патріотичного виховання
дітей»
Педагог соціальний Шевченко К.В.
Педагог соціальний Шевченко К.В.
Практичний психолог
Федько О.В.
Вправа «Валіза – м’ясорубка - корзина»
Вправа «Абетка
роботи з батьками»
Які види роботи можна провести з батьками з питань
патріотичного виховання?
Завдання дошкільного закладу, сім'ї, громадськості - здійснювати гармонійне
виховання підростаючого покоління, дбати про те, щоб розумові, моральні,
трудові, естетичні і фізичні якості кожного вихованця розвивалися узгоджено і
ритмічно. Успішне виконання цього завдання можливе лише тоді, коли педагогічний
процес у всіх своїх ланках і елементах підпорядковується загальній меті
суспільного виховання.